سومین کمیته درون بخشی جوانی جمعیت و فرزندآوری در سال 1405، با حضور مدیر شبکه و سایر اعضا در ستاد شبکه بهداشت و درمان بهمئی برگزار شد.

سومین کمیته درون بخشی جوانی جمعیت و فرزندآوری در سال 1405 با حضور مدیر شبکه و سایر اعضا در ستاد شبکه بهداشت و درمان بهمئی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ صبح امروز، دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، سومین کمیته درون‌ بخشی جوانی جمعیت و فرزندآوری به ریاست مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حضور کارشناسان مسئول واحد‌های ستادی در اتاق مدیریت شبکه برگزار شد.

در این جلسه، روند اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

گفتنی است این کمیته با هدف هماهنگی بین‌بخشی و پیگیری اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت ماهانه در شبکه بهداشت و درمان بهمئی برگزار می‌شود.

تصاویر پیوست